My photo
I love to rant.Kpop/jpop is my escape from reality.And procrastinate is my full time hobby.

Tuesday, August 23, 2011

Alhamdulillah..

Terpaksa update lagi satu entry.eceh..*lempang diri sendiri laju2*

Nothing much,just want to share this.

Tadaaa...!!

From 110 pages,nama aku on page yang ke 103.Terima kasih banyak-banyak kepada Inche bapa Wan Osman bin Wan Long (siap dengan nama penuh tuu..) kerana memberikan aku nama Wan oke.senang nak cari tau,as compare to orang dengan nama Nor/Nur/Nurul/Mohd/Mohammad.haha.

InsyaAllah,on this coming 22nd September,I will officially graduate as a Bachelor Degree in Health Science(Biomedicine).Takde gojes mana pun ha,aku still jugak menganggur kat rumah ni.lol.

p/s:Ada sapa-sapa yang pergi rehearsal tak nanti?Jom pegi sesama,then leh lepak-lepak sambil buat reunion dulu before grad.hehe.

1 comment:

  1. kalo camtu, aku nak thanx jugak kat ayah aku la coz bg nama Tengku :)

    ReplyDelete