My photo
I love to rant.Kpop/jpop is my escape from reality.And procrastinate is my full time hobby.

Saturday, August 27, 2011

2 in 1

Baru lepas tengok video si matlutfhi about Independence Day. Komen aku:memang terbaekk..!!tetiba aku rasa patriotik jap and bangga gila jadi anak Malaysia, walaupun kadang-kadang aku kutuk gak Malaysia dan rakyat+kerajaan nih..eh..tettttttt.. :p



Satu video response yang sangat menarik perhatian aku, from 5:42 to 5:44. :)

''I am a MUSLIM first, I am a MALAY second,
BUT that doesn't make me less MALAYSIAN.''

Ramadhan dah nak balik dah. Syawal pula hampir menjelma (perghh,ayat nak bunga2.*pang.pang*). Alhamdulillah, Ramadhan aku kali ni macam lebih baik dari tahun lepas. eceh,yakin jer kan?haha. Persiapan raya dah siap kot.ape la sangat,baju kurung je pun,tak perlu nak melebih.Biskut raya suma pakai 'tunjuk' je ha,senang..HAHA! :p

On 31st August bersamaan 2 Syawal is Malaysian Independence Day..InsyaAllah,hari tu aku sibuk melayan tetamu di rumah sambil layan lagu-lagu patriotik...ROFL. *lempangdirilaju2*. Jemput ler beraya ke rumah...!oh,kepada yang kenal aku and tau alamat rumah aku jer la (gaya cam tak ikhlas gila nak menjemput orang.HAHA).Okeh la,akhir kata...

Happy (early)Independence Day and (also early) Eid Mubarak to all Malaysians and Muslims..!!


No comments:

Post a Comment